maandag 2 mei 2011

Ik kreeg goeie raad

Op mijn planning stond het transformeren van de winterpyama's naar de zomerpyama's.

Ik kreeg ooit een een gouden tip van Christel vna de naailes. Ze zij me dat je na de winter alle pijpen en mouwen van de jurkjes en kleertjes van de kinderen best af knipt en terug mooi afwerkt omdat de kleren na de winter toch niet meer passen.

Ik vond dit echt een goeie tip, heel economisch ook! En sindsdien transformeer ik regelmatig wat spullen.

Zoals ik in het begin zei, kregen de pyama's korte mouwen en pijpen. Ik werkte alles af met een tricot boordband die ik knipte uit de afgeknipte pijpen.

Zie hier de nieuwe pyama's in actie:




Papa met pyama's in actie
 Zie hier de details van de getransformeerde pyama's:



 Tot slot heb ik ook nog het smockjurkje dat ik onlangs maakte, vermaakt. ik had het per ongeluk in de droogkast gestopt en het was veel te klein geworden. De bandjes er af en een beetje lengte weg en toen was het een rokje.

Sorry,
Het is me niet gelukt hem er recht op te krijgen.  crazy!


Tot slot weer een herinnering aan de give-away die nog steeds loopt. Registreer je als volger en misschien win jij wel een van deze tassen. Alle info is hier te vinden.


3 opmerkingen:

  1. goed idee! ik ga hier ook eens gaan door de winterspullen en zien wat ik kan 'transformeren'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is echt een goede tip. Dat ga ik misschien ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend goed idee van die pyjamaatjes!!!
    Die neem ik mee!

    Bedankt!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...