maandag 30 april 2012

Give Away

DEZE GIVE-AWAY IS AFGELOPEN.

Toen ik één jaar geleden startte met deze blog wist ik helemaal niet wat te verwachten. Zullen er mensen zijn die dit lezen? Hou ik het bloggen vol? Vind ik het wel leuk? ...

En nu, kan ik jullie vertellen dat ik het super leuk vind om regelmatig een artikeltje te posten. Voor mezelf, maar vooral jullie super toffe reacties houden mij 'on the move'. Elke keer die lieve woorden, die complimenten, enz... Dat is heel erg leuk!

En of er mensen zijn die Creatinneling lezen... Het zijn er een heleboel zelfs! Iets meer dan 250 nu. Dat is ongeveer 240 meer dan ik ooit had durven denken.
Bedankt dus lieve lezers.

Ik beloofde jullie een give-away elke keer wanneer het volgers-aantal een rond getal bereikt. En enkele dagen geleden is de kaap van 250 volgers overschreden.

Ik maak voor eén jongentje en één meisje een leuk zomers t-shirt in de maat van uw keuze.

Het jongentje krijgt een t-shirt met deze stof    

En het meisje krijgt een t-shirt met deze stof

Hoe kan je meedoen? Heel simpel:
- volger zijn of worden van Creatinneling
- hier een reactie achter laten met vermelding van je voorkeur en de maat
- een vermelding op een blog of op facebook geeft 'een extra lotje in het potje'. Zeg dit ook in je reactie hè.
- en dit alles voor 20 mei!

Ik kijk er weeral naar uit om twee lezeressen te verwennen!

Groetjes
Tinne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...