zaterdag 14 januari 2012

Mijn eerste BOLEO

Ongetwijfeld kennen jullie HET event van 2012, VAN KATOEN al. Ik ben fan van het initiatief en van het werk dat ze leveren. Trouw koop ik alle patroontjes die verschijnen voor het goede doel.

Mooie voorbeeldjes van deze tas zag ik hier bij de ontwerpster en hier en hier en hier en hier.

De BOLEO-tas verscheen al een hele tijd geleden. Ik 'zou' hem zeker maken, maar vond geen gepast stofje in mijn collectie.

Ik koos uiteindelijk voor een fijne ribfluweel (floer zoals ze hier zeggen) en een dun katoentje dat ik kocht bij Naald en Draad in Schoten.

Speciaal voor jullie een kleine evaluatie van de BOLEO
+ ze is heel schoon
+ de moeilijkheidsgraad is niet te hoog. haalbare kaart dus
maar negatief is dat er heel veel stof in kruipt. Zowel van de binnenstof als de buitenstof een hele meter stof. Dat vind ik heel veel voor een tas. En mijn persoonlijke mening is dat de tas daardoor ook een beetje zwaar wordt.

Uiteindelijk vergeet je heel snel hoeveel stof er in gekropen is en blijft het wauw gevoel wel hangen hoor. Het is dus zeker een aanrader!

En nu, een paar fototjes.



En omdat ik zelf niet helemaal overtuigd ben, geef ik hem weg. Zie jij deze tas wel zitten? Laat dan een berichtje achter hier. Op 10 februari verloot ik deze Boleo.

Oh ja, wie volger is gaat dubbel in het potje.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...