donderdag 1 september 2011

Verjaardags-give-away

Ik heb 'er' helemaal niet naar uit gekeken dit jaar. Andere jaren begin ik vanaf 1 juli al af te tellen, vanaf 1 augustus ben ik lichtjes opgewonden en curieus naar de kadootjes, en vanaf 20 augustus kan ik niet meer goed slapen en begin ik alvast met de voorbereidingen van 'het' feestje.

Je weet het nu wel, ik hou heel erg veel van verjaren!

En hoewel dit jaar een wel heel speciaal jaar is (ik word 30!) was ik er helemaal niet mee bezig. Ik keek er niet naar uit, ik had er zelfs een  beetje een wrang gevoel bij.
Hoe dat komt? Eigenlijk weet ik het niet. Misschien voel ik me plotsklaps heel oud... misschien heb ik nog niet bereikt wat ik wilde bereiden voor mijn 30ste... misschien heb ik de laatste weken gewoon veel te veel pijn gehad.... misschien had ik het te druk om er aan te denken ...

Wat het ook is, het tij is gekeerd!

Voor een mega-fuif ben ik niet warm te maken, ik koos wel voor een pannekoekenfeest. De hele dag pannenkoeken eten en vrienden over de vloer. Daar had ik nu zin in sé!

En bij een verjaardag horen kado's. En omdat ik heel erg graag kado's geef, deel ik er ter ere van mijn 30e verjaardag ook enkele uit!
Een kado is geen verassing als je al weet wat er in zit. Denk goed na, fantaseer en kies je kado. Baseer je gerust op mijn tips.
KADO 1
voor kleine meisjes

KADO 2
geen hele outfit

KADO 3
heeft knopen

KADO 4
groot pak


Wat moet je doen om in de prijzen te vallen?
* reageer op dit bericht en zeg me voor welk kado je kiest!
* wil je een keer extra in het zakje? Zet dan een link op je blog of stuur een link van dit bericht door naar je vriendinnen (en naar mij natuurlijk anders kan ik het niet weten)
* iedereen die Creatinneling volgt komt ook een keer extra in het zakje (schrijf dit ook in je reactie)

De give away loopt af op 20 oktober!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...