woensdag 25 mei 2011

Een zomerse give away!

Jullie konden even geleden lezen dat ik twee Amsterdamtassen maakte voor een vriendin. Zij mocht er eentje kiezen. Ik vind het heel jammer om de andere zomaar in de kast te leggen dus ik dacht -ik hou hem voor mijn volgende give-away-

De bedoeling was dat die nog wel even op zich ging laten wachten, maar ik ben zo blij en opgewonden dat ik de give-away gewoon NU lanceer!

Dit is hem:


Deelnemen is simpel:
* reageer op dit bericht!
* wil je een keer extra in het zakje? Zet dan een link op je blog of stuur een link van dit bericht door naar je vriendinnen (en naar mij natuurlijk anders kan ik het niet weten)
* iedereen die Creatinneling volgt komt ook een keer extra in het zakje, maar schrijf dit ook in je reactie.

De give-away loopt af zodra er 100 dames Creatinneling volgen.

Waarom ben ik zo blij?
Awel, ik ben bezig met de oprichting van een naaiclubje in Schoten. En vandaag hebben we heel veel bereikt: een prachtige zaal gevonden voor heel weinig geld, 3 sponsors gevonden waarvan eentje zelfs een overlock wil sponsoren. Als dat geen reden is om te vieren?
Alles over dit clubje 'SCHOTEN STIKT' kunnen jullie hier lezen. Om deze reden zal het hier de komende tijd een beetje rustiger zijn. Ik werk hard voor 'Schoten Stikt'


Veel leesplezier en veel geluk met het meedingen naar deze tas.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...