dinsdag 26 april 2011

Een nieuwe give-away!


Hallo allemaal,

Zoals ik al eerder schreef, heeft het naaien tijdens de paasvakantie op een laag pitje gestaan. Sinds maandag ben ik er terug ingevlogen. Met mate natuurlijk.
Bijna alle winnaars van de vorige give-away hebben me gezegd dat hun kinderen met de tasjes zijn gaan lopen. Ik snap dat, het waren ook kleine tasjes, ideaal dus voor kleine meisjes.

Dit keer ontwierp ik boodschappentassen van een groter formaat. Hier zullen de kindjes wat minder interesse in hebben, de mama's hopelijk des te meer.
Ze zijn groot genoeg voor A4-kaften, boeken, een heleboel boodschappen of je naaigerief. Jij kiest waarvoor je deze tassen gebruikt.

Alle drie de tassen zijn omkeerbaar dus je kan afwisselen.

Boompjes
Bloempjes
Hertjes

De spelregels voor deze give-away zijn:
  • Als je een tas wil winnen, reageer dan op dit bericht en laat me weten welke tas je wil winnen. (Slechts 1 keuze opgeven a.u.b.)
  • Wie een link plaats op zijn/haar eigen blog, gaat twee keer in de verloot-pot. (Laat het me dan wel even weten)
  • Voor wie geen blog heeft, stuur een link van dit bericht naar minstens 10 mensen en je gaat ook twee keer in de verloot-pot. (Vergeet niet om mij in cc te zetten natuurlijk)
  • De tassen zullen verloot worden vanaf Creatinneling 50 geregistreerde volgers heeft.

Ik zou willen dat iedereen een tas kon winnen, maar dat is natuurlijk niet haalbaar. Voor degenen die winnen, heb ik wel een leuke troostprijs. Maar die verklap ik later pas.

Succes!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...