zaterdag 24 mei 2014

Ook jongens naaien graag

Sep is een hele lieve zachte jongen.

Als hij naar een verjaardagsfeestje moet zoekt hij altijd een cadeautje dat heel goed bij de ontvanger past.

Laatst moest hij naar het feestje van een meisje van zijn klas. Hij wou een leeskussen maken, je kent het wel. Een kussen met een handvat en een vak voor een boek.

Ik denk dat dit een van de eerste exemplaren is die ik ooit op 't web zag. Dan heb je meteen ook een patroon.

Hij zette zich voor zijn allereerste naai-ervaring aan mijn bureau en begon.

Ik keek en zag dat het goed was... hij naaide rustig en beheerst. Maar nog belangrijker, hij had er erg veel plezier in!



Een eigen SEP-label er aan, want ja, mijn brother stikt ook lettertjes.

en klaar!

Het stofje is eigenlijk een tafellaken dat ik ooit in de Casa kocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...