zondag 3 juni 2012

300 dus ik geef weer weg!

Wat heb ik mezelf toch opgelegd?

Een give-away bij alle 50 en 100-tallen. Toen ik dat beloofde had ik nooit gedacht dat het zo'n vaart zou lopen.

Maar het loopt wel zo'n vaart! En dat vind ik heel erg leuk.
Leuk om te weten dat jullie Creatinneling lezen.

De t-shirt van de 250 give-away zijn nog maar net de deur uit en de kaap van 300 volgers is al overschreden.

Dit keer maak ik niks voor u, u mag het zelf doen....

en wel met dit patroon van Oliver+S

Ik maakte het ooit zelf voor Nien, kijk maar eens hier .
Maar het is haar modelleke niet en daarom geef ik het (gebruikte) patroon weg.
Het bevat dit jurkje in de maatjes 12 maand tot 12 jaar. En de voering van het jurkje is een simpel A-lijn jurkje dat ik ook al eens gewoon zo maakte. Dus ook erg handig!

Meedoen kan door te reageren op dit bericht voor 20 juni 2012.

Succes ladies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...