dinsdag 16 april 2013

Bentobox give-away

Jullie lazen hier al dat Nien sinds kort geen suiker en melk meer mag eten.

Een hele aanpassing. Dat kan ik je wel zeggen. Maar ze voelt zich veel beter en dus wij ook.

Thuis lukt het goed om geen 'foutjes' te maken. Maar op verplaatsing eten is bijna onmogelijk!
Alles, maar werkelijk alles bevat wel een of andere vorm van suiker of melk.

Ook de middag-drankjes op school bevatten allen suiker. Bovendien hebben ze op school een drinkbus voor de speeltijden en is de middag-drank verplicht van de school.

Ik moest dus op zoek naar een brooddoos waar meer dan alleen boterhammen in kunnen EN die plaats heeft voor een drinkbus.

Na wat goeie raad van hier en daar kwam ik al gauw bij de fantastische brooddozen van Goodbyn uit. Ook wel gekend als de bentobox!
Enkele compartimenten om alles netjes te scheiden (en het loopt helemaal niet uit!!!)
en een drinkbusje dat er netjes bij in kan zodat dochterlief het niet vergeet mee te nemen naar de refter.

Ik kocht hem bij THE BOX in Mechelen.
Dit hippe winkeltje hebt u vast al eens gezien op een of andere leuke beurs. En als dat niet het geval was... Ga er zeker eens langs of bezoek hun webshop!

Ze verkopen niet alleen deze fantastische dozen
Je vindt er alles om te bakken, spelen, juweeltjes,....

Het concept is echt super. The box geeft elke zelfstandige ondernemer de kans om zijn spulletjes te verkopen in één van de leuke boxen in de winkel.
Net daarom heb je er een grote diversiteit aan spulletjes, prulletjes en hebbedingen.

Ga zeker eens naar hun facebookpagina voor alle nieuwtjes en een impressie van hun wisselende assortiment.

Voor al wie interesse heeft in deze leuke shop, mag ik een bentobox weggeven. Deze box is ideaal voor je lunch, slaatje, picknick,...
Het formaat en de specificaties vind je hier.
Hoe meedoen voor deze bentobox?

Laat hier een reactie achter en kijk eens rond op hun facebookpagina en/of webshop.
Meer moet dat niet zijn.

Deze give-away delen op met je vrienden of op je blog mag natuurlijk, maar is geen must.

Op 1 mei verklaar ik het picknick seizoen voor geopend! Want zeg nu zelf, daar is deze doos echt ideaal voor. 
Dus op 1 mei loot ik de winnaar.

Succes!

Tinne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...