vrijdag 19 april 2013

Bloglovin

Dames,

Het begint hier ingewikkeld te worden, dat blogland.
Je moet zowaar informaticus zijn om er nog iets van te snappen.

Zoals je gemerkt hebt heerst er commotie over het verdwijnen van google reader. Dankzij Mina dotter snap ik ondertussen wat er aan de hand is.

Ik leg het uit in lekentaal:

Google Reader is een handige tool waarmee je alle blogs die je interesseren kan volgen. Elke nieuwe post verschijnt in je leeslijst. Om er gebruik van te maken heb je een google-account nodig. Dat maak je gratis aan zoals een gmail of hotmail account.
Maar... Google Reader gaat dus verdwijnen.

Er zijn enkele alternatieven en Bloglovin lijkt daar voorlopig als beste uit te komen. Ik heb mezelf een bloglovin account aangemaakt. Dat duurde 1 minuutje en is gratis. En dan heb je dus een nieuwe leeslijst.
De blogs die je al volgde kan je gemakkelijk via één druk op de kno importeren vanuit Google Reader.

Ik heb Blogloving getest en goedgekeurd, het ziet er heel strak en mooi uit. Het werkt bovendien heel gemakkelijk.

Dus las je er zeker van wil zijn mijn posts te kunnen blijvenvolgen, klik dan op de tekst hieronder en maak een Blogloving account aan.
you will love it!


Ook voor iedereen die nu nog rondsurft op het net van blog naar blog is dit systeem van onschatbare waarde! Je wint veel tijd en hoeft niks meer te missen.

Doen dus!

Als het niet goed lukt, mail me gerust.

En voor de echte freaks zijn hier nog twee manieren om niks te missen.

      


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...