zondag 14 april 2013

een feestvakantie

zondag ochtend, de kinderen zijn uit huis want het stoffenspektakel is in de buurt.

Ik plande mijn bezoekje aan het stoffenspektakel al weken geleden. Maar ik heb geen puf!

Beetje mailen, lang uitslapen, vitaya bakprogramma's kijken,...

De paasvakantie was hier erg bewogen. Verbouwen, veel vriendjes op bezoek, collega's, uitjes,... ik denk dat ik vandaag maar eens lekker uitrust en morgen de draad van het gewone leven weer opneem.

Hier voor jullie een impressie van onze paasvakantie

Het begon met Nien die na maanden ziekte eindelijk beter werd owv van suiker en melkintollerantie.
Daarom kocht ik 2 weken geleden deze machine. 
Elke dag mijn eigen brood, koeken voor Nien, cakes,... Een hele klus


En toen organiseerden we een verjaardagsfeest voor onze 4-jarige!


allergievrije pannenkoeken bakken


 geen feest zonder traktatie. En omdat Nien niet zo veel meer mag eten, trakteerde ze haar vriendjes met een viooltje in een leuk potje.


Voor het familiefeest voorzag ik een allergie-vrije Belle taart!


een kroontje maken


tussen alle feestjes door, werd het tuinhok afgewerkt, de deur geschilderd, gras gelegd in de tuin en de keuken betegeld


en toen alles opgeruimd was, nog even naar de kapper met onze jarige.


en dan begrijpt u nu vast wel waarom ik het stoffenspektakel voorbij laat gaan?



Vandaag of morgen kruip ik weer achter de naaimachine en show ik hier weer wat moois.
Heel gauw volgt er hier een hele leuke give-away in samenwerking met THE BOX
Een handleiding voor een broekje komt er binnenkort ook aan.

tot gauw

Tinne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...