maandag 14 maart 2011

Lekker warm

Het was koud in januari 2011. Heel koud en ik had ondanks een volle kleerkast niks om aan te doen. Al mijn mooie elegante truitjes hebben een V-halsje en zijn vrij kort vanachter waardoor ik het dus veel te koud heb.

Mijn zoektocht naar een warme trui in het wijnegem shoppingcentrum leverde niks op. Te groot, te klein, te wollig, te sjiek, te sportief,...

Ik besloot een joggingstof te shoppen. Meestal ga ik naar de stockverkoop in kapellen, maar daar hebben ze geen leuke kleurtjes joggingstof enkel het basic zwart, wit, grijs en lichtroze kon ik daar vinden.
Mijn zoektocht ging verder en bracht me bij Eclips in Berchem. Alle kleuren van de regenboog hadden ze daar.

Ik heb ooit een een kleur en stijl analyse laten doen. Gewapend met mijn kleurenkaart op zak vond ik al gauw een stofje dat me goed moest staan 'volgens de kleurenconsultente'.
De verkoopster gaf me nog een bom aan creatieve ideeën mee dus ik kon aan de slag.



Het patroon is hetzelfde als dat van mijn allereerste jurkje. Ik heb het wat korter gehouden en er heup- en polsbanden op gezet. De col het ik op goed geluk wat minder diep getekend en zo kreeg ik een sportieve, heerlijk warme trui als resultaat.

Ik draag hem supergraag en ben zeker van plan nog een andere variant te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...