zaterdag 23 juli 2011

Wie maakt graag een knuffeldier?

Hallo allemaal,

Ergens in mei won ik een give away die er eigenlijk geen was. Toch was ik zo blij als een kind dat een lolly krijgt. Ik ben immers niet zo'n winner, sommige mensen winnen alle wedstrijden bij de radio, enzo, maar ik dus niet.

Ik kreeg van Effie een 'zwerfboek' opgestuurd. Dat is een boek dat je ergens kan vinden, even houden en dan doorgeven. Via internet kan je de reis van het boek dan volgen.

KNUFFELDIEREN is een boek vol handleidingen, foto's om zelf knuffeldieren te maken. 

Via deze weg wil ik het boek aan één van jullie doorgeven.


Je kan dit boek krijgen als je hier een reactie achter laat EN plechtig beloofd dat je het op een goeie dag weer door geeft.

Op 15 augustus trekken we hier ten huize Creatinneling één naam.

Succes!

Tinne

Opgelet! De laatste tijd laten sommige mensen reacties achter hier zonder hun gegevens/naam te vermelden, dan kan ik natuurlijk niet reageren. Vergeet dat dus iet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...