donderdag 30 juni 2011

Ook hier... bedankt Juf!

De laatste schooldag brengt traditioneel het afscheid van de juf mee. Deze keer is het een moeilijk afscheid, zowel voor Sep als voor mezelf. Het is een hele hele lieve juf en ze gaat naar een andere school. We gaan haar dus niet meer terug zien.

Sep kwam met een idee: "kan jij een jurk maken voor mijn juf?" Een jurk?! Dat vond ik wat moeilijk voor de juf,  ik stelde voor om een handtas te maken en dat was ook goed.

Sep amuseerde zich met het vullen van de tas. De inhoud bestond uit: snoepjes, een foto van Sep, een lolly, een tekening, een cola light,...

Ik koos voor de Amsterdamtas omdat ik die heel graag maak, ze is wonderschoon en een prachtig geschenk.
De juf haar stijl werd bestudeerd en dit is het resultaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...