zaterdag 14 mei 2011

De Amsterdam-tas


Ik heb voor het eerst 'DE Amsterdam-tas' gemaakt. Ik vond deze tas al heel lang heel mooi en begon er eindelijk! Eloleo zei dat je ongeveer 5 uur moest rekenen voor het maken, maar hier ging het wat sneller, ik had geluk. De handleiding is heel duidelijk en alles zat mee. 

De dieren stof kocht ik bij vanmarieke, het is een overschotje van het hemdje voor Warre en de blauwe stof komt van ikea.

Hier enkele details.
het wonderschone zij-aanzicht

sluit met een knoop

een paspel tussen het boven en onderste deel geeft
een afgewerkt uiterlijk.


Voor mezelf viel deze tas een beetje groot uit, maar ik moet nog naar enkele feestjes de komende weken. Ik hoop één van de jarige vriendinnen te plezieren met deze tas.
En voor mezelf ga ik er eentje maken op 80% van het oorspronkelijke patroon, eens kijken wat dat geeft.

Groetjes

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...