woensdag 9 maart 2011

Groetjes vanuit Holland

Het is krokusvakantie, we zijn in Holland op een marktje beland en ik liep een een super leuk retro stofje.
2 meter is genoeg om nog alle opties open te laten vind ik. Een jurk en een tas, een rok en een bloes, een pyjamaatje voor Nien erbij, ... Alles kan nog als je 2 meter hebt.

De stof was 7.95€, nog net te doen vind ik. Ik probeer altijd de goedkoopste stofjes te vinden, dan heb je voor heel weinig centen een leuk resultaat. Maar ja, 7.95€ is nu ook niet echt veel. 2 meter dus. Er bleek nog slechts 1 meter op de rol te zitten. Dus ik kreeg 3 meter van de verkoper. En neen, ik moest geen 16€ betalen, maar slechts 15€.

Jipie! Hier kan ik nu echt blij van worden sé!

Aanschouw.... en als je er een leuk idee mee hebt, laat maar horen. Ik heb immers een heel pak stof.


Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...