zaterdag 22 juni 2013

Uit Allemaal rokjes

Het boek van Mme Zsazsa kocht ik meteen toen het uit kwam.
Over de kinderrokjes ben ik heel tevreden. Een paar leuke modelletjes en een goed basispatroon. Wat wil je nog meer?

Tot vorige zomer maakte ik voor Nien de 2 jaar in de lengte en 2 jaar in de breedte.
Enkele winterrokjes werden gemaakt met de lengte van 4 jaar en de breedte van 2 jaar.

Maar omdat Nien nu echt wel heel groot begint te worden dacht ik: -ik teken een volledige 4 jaar-
Die bleek breedte bleek nog veel te groot te zijn. Een het rokje af was, heb ik verschillende keren 2 cm eraf gedaan met de overlock voor het paste.

Nien mocht een stofje kiezen uit mijn stoffenkast. Al na 10 seconden ging ze resoluut voor deze dino-tricot van Znok.

Geen bloemetjes, sterretjes, vlinder of vogels... maar dino's.

En omdat ik wat verrast was door haar keuze, liet ik haar meteen een tweede stofje kiezen. En dat werd effen geel van de Ikea.
Dat toon ik jullie een andere keer.

Ik toon je nu het dino-rokje. En nu het klaar is zijn de twijfels die ik had tijdens het kiezen helemaal weg. Het is een super leuk rokje, zeker voor een stoere meid als Nien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...