donderdag 13 juni 2013

a little star


Mijn kleine Nien is groot aan het worden. Omdat ze de jongste is, blijf ik ze zien als een klein meisje. Maar als ik een foto bekijk, of ik zie haar vanop een afstand, dan is ze al een grote meid.

4 jaar sinds april.
Sinds haar melk- en suikervrij dieet is ze één brok energie en vrolijkheid. We wisten al die tijd dat het een pittige madam was, maar haar geweldige karakter werd wat weggedrukt door de continue medische beslommeringen.

Maar dat is voorbij. Ze straalt als een sterretje.

En toen ik het onderstaande stofje tegenkwam in de stoffenstock in Kapellen, wist ik meteen.... 'hiermee maak ik een Antoinette voor Nien.'




En na het verplichtte gedeelte - foto's voor den blog - werd het jurkje uitvoerig getest op spelend kindergeweld.








En hieronder, vind ik dat je kan zien hoe gek ze is op haar broer.


Sep's hemdje is een Apple uit Ottobre. De stof komt van Julija's shop in Antwerpen.
Het jurkje voor Nien werd ontworpen door deze straffe madam. Mijn eerste Antoinette in een Petit Pan stofje kan je hier bekijken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...