maandag 18 maart 2013

Een echt optreden...

Sinds september zit Sep in de 'initiatie trompet' op de muziekschool hier in Schoten.
En hij deed mee aan het klasconcert voor alle koperblazers. Heel kleinschalig, knus maar een hele boterham voor onze soms zo onzekere Sep.

Een dag voordien zei Sep: "Jij gaat toch wel een hemdje maken voor mijn optreden hè?!" en ik: "maar natuurlijk Sep" Slik, dat moet er dan maar snel tussen.

Vooraf, even inspelen. De spanning staat te lezen op zijn gezicht.
En dan het echte werk!

De kleine zus en papa natuurlijk op de eerste rij!
Nien trouwens in een jurkje dat ik vergeten bloggen ben.

En toen het gedaan was, een trotse en blije blik bij Sep.
We zijn zo trots op je!



Patroon: Apple uit Ottobre 3/2010
Mijn eigen handleiding voor dit hemdje vind je hier
Stof: Julija's shop in Antwerpen

5 opmerkingen:

  1. Heb net het patroon geknipt voor dit hemdje, ga je handleiding nog wel nodig hebben denk ik! Welke maat maak jij, komt dat ongeveer overeen met de leeftijd? Ik vind het er precies nogal groot uitzien op patroon.

    Deze versie is alvast weer een heel schoontje, ik hoop dat het mij (in gezelschap van ons mini naaiclubje) ook gaat lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey,
      Voor een naai-krak als u moet dit hemdje zeker lukken. De handleiding zit 'naar het schijnt' goed. dus GO
      Het patroon valt (net als alle ottobre-patronen) groot. Ik maakte een 128 voor Sep. Hij is net 6 (1e lj) maar wel de grootste van de klas.
      Succes!
      Tinne

      Verwijderen
  2. Oh geweldig. Lukas zit nu nog in het muziekatelier voor kleuters, maar mag volgend jaar ook een instrument kiezen. Hij twijfelt tussen de contrabas en de schuiftrompet...
    Mooi hemdje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hemdje! En zalig die laatste foto! (terecht) trots op zichzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat knap van Sep dat hij dat zo maar durfde zeg! Voor zo'n grote groep mensen. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...