maandag 11 februari 2013

Eentje voor mezelf

Herinneren jullie je de kou nog een week of twee geleden? Wie mooi wil zijn moet lijden zegt men, maar ik was de kou meer dan beu na enkele dagen.
In mijn kleerkast hangen wel wat mooie jurken, maar ze hebben allemaal een decolette. En die zorgt bij mij voor dat ik het helemaal niet warm krijg. Een sjaaltjes-mens ben ik niet echt dus maakte ik een snel jurkje in tricot met een col erbovenop.

Van de koude had ik geen last meer!



Dit makkelijke en warme jurkje zag je al eerder hier. Het patroontje komt uit de Knipmode van oktober 2010. En de stof haalde ik in het stoffenkot in Kapellen. 't is een dikke, mooi vallende tricot die je niet hoeft te strijken.
Wat wil je nog meer?!

Ik heb al een oker tricotje klaar liggen voor een gelijkaardige jurk.

7 opmerkingen:

  1. Mooi! En een geweldige kleur!
    Ik heb ook een kleedje in de warme tricot van Hoogboom en twee t-shirts. Lekker warm, dat wel, maar de stof wolt heel erg op. Na twee wasbeurten staat alles vol noppen. Eigenlijk een beetje jammer, maar ach, er zijn ergere dingen dan een opgewold kleed, nietwaar;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Jammer dat de eerste foto zo donker is! Kan mij niet echt een volledig beeld vormen! Leuk met die paspel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat een schoontje! Ik draag ook graag van die warme colkleedjes in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi! bij mij staat ook een colkleedje op het programma nu...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook enkele jurkjes in die trend. gemaakt uit "punta di roma" : zo heet die dikke tricot die je niet moet strijken : super hé! Ook mijn favoriete jurkjes in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de tip, want het is inderdaad een heerlijk stofje.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...