vrijdag 18 januari 2013

Waar ik zolang was?


Onze lieve kleine pruts is ziek geweest
9 weken lang had ze koorts
ze onderging een berg onderzoeken, tests en vervelende doktersafspraken 
allemaal heel erg flink
En na 9 weken zoeken naar de oorzaak
verdween de koorts op dezelfde manier als ze gekomen was
als vanzelf

Opgelucht, maar ook wel een beetje bang dat dit terug komt, begin ik terug een beetje te wennen aan die tijd voor mezelf en voor ons huishouden.

Wekenlang ging ik van dokter naar dokter en van ziekenhuis naar ziekenhuis. 

Maar nu vliegen we er terug helemaal in. Ik spreek weer af met vriendinnen, ga weer naar Schoten Stikt en begin zelfs weer een beetje te naaien.
Ik heb nog een hoop dingen te bloggen die ik maakte voor Nien ziek werd, en die dingen, die ga ik de  komende weken en dagen op jullie af vuren.

Tot gauw!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...