maandag 28 januari 2013

Nena

In de reeks baby's die hier de laatste tijd geboren werd, was de lieve kleine Nena toch wel een beetje speciaal.

Ik vind haar naam echt geweldig! Ik had Nena nog nooit gehoord, maar ben echt een superfan. Simpel en toch een beetje apart.

Ze is het dochtertje van een set hele goeie vrienden en haar papa is Nien haar peter.

We zijn blij dat ze er is, die kleine Nena.

Ik maakte en het babyjasje uit Zo Geknipt en een vlaggenlijn waarvan u de handleiding hier kan vinden.

De gele bloemenstof komt van het stoffenspektakel en de schapenvacht komt van het stoffenkot in Kapellen.


Ik ga het jasje zeker nog een keer maken. Ik vind het zo leuk! En met de goeie uitleg in het boek, kan ik het aanraden aan iedereen. Zelfs zonder veel ervaring is het een doenbaar project. En als de paspel je zou afschikken, dan laat je die toch gewoon weg.

Groetjes,
Tinne

10 opmerkingen:

  1. Van Nena had ik al gehoord (99 Luftballons...) maar tot ik jouw blog las had ik nog nooit van een Nien gehoord ;) Mooi jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, schattig! Binnenkort ook weer wat nieuwe baby's in mijn omgeving, k denk dat ik ook eens zo'n jasje zal "moeten" maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is een schattig geval en merci voor het compliment, altijd blij te lezen dat mensen het boek duidelijk vinden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom kleine Nena! Ze kan haar leven alvast vrolijk en warm beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, een zeer mooie versie van het Zo-Geknipt-jasje!! Staat ook nog op mijn to-do lijstje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet dat er lekker warm en zacht uit! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi dat jasje, ik maakte onlangs ook eentje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...