woensdag 6 juni 2012

vrolijk schaapje en vrolijk meisje

Op de meet & greet van Schoten Stikt kocht ik een pak leuke tricot stoffen van Bambiblauw en Creadroom.

Het kriebelde om ze te verwerken tot iets moois. 

Ik viel voor een t-shirtje (17, Seesaw) uit de laatste Ottobre (3/2012). Die kap-mouwtjes vind ik zo schattig.
Ik plakte er simpelweg een cirkelrok van Mme Zsazsa aan en nu, ben ik een contente madam!

Dit is voor mij echt een heel geslaagd exemplaar.

U moet weten dat het met Nien niet zo makkelijk is om een goed model te vinden. Te recht, dan lijkt ze een panlat, de breed, dan is het een tent.
Deze combinatie van slank vanboven en veel volume van onder werkt heel goed bij haar.


en u ziet dat zelfs Nien zin had om te poseren. Leuk hè!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...