vrijdag 30 september 2011

Slaap lekker pyjama's

De laatste dagen heb ik me bezig gehouden met het maken van pyjama's.

Voor Sep maakte ik dit leuke exemplaar. 


Stof: Cars mini van Echino
Patroon broek: een los Burdapatroon nr. 9747
T-shirt: Hema met eigen applicatie er op

Om alles een beetje pit te geven heb ik fel blauw garen gebruikt
voor de zoom en het opstikken van de auto op het t-shirt.


Voor Max en Axl maakte ik deze leuke pyjamabroekjes:


Zelfde patroon. 
Stofjes ken ik niet meer bij naam, maar de autotjes komen 
van bij Fabricworm en de olifantjes van de Stock in Kapellen.

Zo'n pyjamabroek is altijd mooi en met een simpel t-shirt erbij met leuke applicatie, 
heb je een super-tof exemplaar voor heerlijk nachten.


Ter herinnering: 
Mijn give-away loopt nog tot 20 oktober. Alle leuke reacties toveren een lach op mijn gezicht.

Op 16 oktober sta ik weer op de BEPARKTE OPLAGE in Park spoor noord.

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...