vrijdag 29 juli 2011

Rokjes voor de meisjes

In juli ging ik voor de eerste keer naar de Beparkte Oplage, het creatieve marktje waar alleen maar handmade stuff verkocht word door amateurs als ik.

Die eerste ervaring was leuk en leerrijk. Ik leerde dat rokjes met flock heel erg populair zijn. Ik had er toen 3 bij en die waren alledrie op een wip weg. En daarom maak ik de laatste dagen meer van die leuke rokjes (zie fotootjes)







Op 21 augustus sta ik er weer.
Kom gerust een langs!

Hier nog eens de flyer, klik er op voor meer info over de Beparkte Oplage.

cvcvc

5 opmerkingen:

  1. Oh dit boek ken ik, mijn mama had het als ik een klein meisje was. Ik zat er vaak in te bladeren om een bestelling aan haar op te geven :)
    Het is echt een prachtig boek en ik zou het graag nog eens een keertje hebben.

    super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...