dinsdag 5 april 2011

Give away challange!


Ik ben dol op give away's. Het is leuk om cadeautjes te krijgen, maar het is ook leuk om ze uit te delen.
Daarom organiseer ik nu mijn allereerste give away!

Ik geef 4 leuke lunchtassen weg aan de mensen die mijn blog willen volgen.


Wat moet je doen om er eentje te winnen?
  • Registreer je als 'volger' via de homepage.
  • Laat mij weten voor welke tas je wil winnen via een reactie op dit bericht
  • Wie mij nu al volgt en in aanmerking wil komen voor een van deze tassen, laat mij weten welke tas je wil. 
  

De give away eindigt zodra er 20 mensen Creatinneling volgen! Sep en Nien zullen dan namen trekken en daarna laat ik je weten of je gewonnen hebt.

Je hebt 1 kans op 5 om een lunchtas te winnen. Als je wil dat het snel gaat, stuur mijn blog dan door aan je vriendinnen.

En bij deze engageer ik me om opnieuw een give away te doen als er 50 mensen creatinneling volgen!

Groetjes en veel succes!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...