vrijdag 4 maart 2011

Welkom

Haai lezers,

Ben je hier toevallig terecht gekomen of heeft iemand je getipt... in elk geval WELKOM!

Ik ga jullie laten meekijken in de wereld rondom mij.

Wat me de laatste dagen vooral bezig hield was het carnavalsfeest van Sep. Sep is mijn oudste zoon, hij is 4
 jaar.

Ik gaf hem de keuze, hij is immers oud genoeg. Hij koos jammer genoeg niet uit de overvolle verkleedkoffer, maar wel uit zijn eigen droomwereldje.

En het werd: "EEN BRANDWEERMAN"

In het begin van mijn naai-carrière maakte ik een pyama voor Sep.




Ik ging dus vlijtig aan de slag om een brandweerman te maken. De broek en mouwen een beetje langer geknipt omdat Sep een paar maatjes groter geworden is.
De vest heb ik een stuk langer gemaakt omdat ik dat beter passen vond bij een brandweerman.

Zie hier het resultaat


Sep was heel tevreden. Het was een fantastisch feest op school omdat ze "zoveel mochten snoepen als ze wilden.
Moe maar voldaan nestelde hij zich na school in de zetel om wat tv te kijken. En de keuze viel op ... 'Brandweerman Sam'.


Op het eind van deze dag was mama ook moe, ook voldaan, had ik ook te veel gesnoept maar was ik toch ook wel een beetje veel trots op mijn brandweermannenpak.

tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...