donderdag 21 juni 2012

ze staken al een hele tijd mijn ogen uit...

...de wondermooie stempels die je her en der ziet verschijnen.

Ik ben echt niet handig eigenlijk! Een patroon overtekenen en uitvoeren, ja dat lukt wel. Maar vanaf er wat mini-pruts-werk aan te pas komt, dan verknal ik het meestal.
Ik knip lijnen door die niet doorgeknipt moeten worden, snij dingen weg die niet weg mochten, plak achterstevoren, enz...

Maar ik wou HET wel eens proberen. En toen deze handleiding verscheen, pinde ik hem.

En afgelopen week raapte ik mijn moed bij elkaar, kocht ik een 5-tal hema gommen en een gutsen setje van 5 gutsen voor 6€ en ging aan de slag.

De eerste stempel was redelijk snel klaar en best goed gelukt.

Wat vinden jullie er van?

Geloof het of niet, ik vind het echt leuk!

Sep zag me bezig en vroeg ook om een stempel. Hij keek even rond op mijn pinbord (stempels/flockfiguren) en koos voor een raket van mme Zsazsa.
En een kwartier later glom Sep van trots!
Tof zelle.


Er zullen er nog vele volgen. En aan allen die twijfelen, DOEN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...