zondag 17 juni 2012

een kleuter in een peuterjurk


Ik stak mijn kleuter in een peuterjurk, de peuterjurk van 'van katoen'.

Ik maakte eerder al 2 peuterjurkjes en toen werd me duidelijk dat ik echt geen fan ben van de kontflap.

Dus voor mijn Nien maakte ik ook een simpele sluiting achteraan.

De bloemenstof komt van 'het stoffenkot' in Kapellen en de groene stof is een soort gabardine die ik kocht op het stoffenspektakel.

Aan iedereen die dit jurkje nog niet getest heeft, zeker doen! Het is echt mooi.

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb de kleuterversie gemaakt. Daar heb je gelukkig de keuze tussen 2 versies, want ik ben ook niet zo'n fan van de kontflap. Jij hebt het mooi opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleurrijk! Ik ben net een blog gestart en ben nog op zoek naar volgers. Kom gerust eens langs op: http://mississippi0.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...