zondag 22 januari 2012

Een jas voor Jules

Mama's met kleine kleuters kennen vast Jules wel.

De 'levende' klaspop die mee naar huis kan om te logeren, die mee op uitstap gaat en die de kinderen helpt om hun gevoelens te uiten enzo.

In de klas van Nien is Jules ook present. En omdat Juf Fiona echt een fantastische juf is, wou ik haar graag eens bedanken door iets te maken voor Jules. Ik polste voorzichtig en hij zou wel een winterjas kunnen gebruiken.

Ik ging aan de slag, en werken is het, want deze kleertjes zijn nog kleiner dan een normaal maatje 56.

En zie hier, de winterjas voor Jules en Jules in de klas.                               


Veel plezier er mee lieve vriendjes!

En omdat ik het te schattig vind, broed ik nu op een carnavals-pak voor Jules.
Suggesties??

Het patroontje vond ik hier.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...