donderdag 10 april 2014

Workshop?

Ik ben heel lange tijd weg geweest, maar u niet! Ik zie in de cijfers dat deze blog nog steeds drukbezocht is.

Dat weg zijn had veel te maken met mijn eigen gezondheid (spondylarthopatie = soort reuma) die in vlagen op komt en weer weg gaat en onze zoon Sep. Hij was een lange periode opgenomen in het ziekenhuis met een depressie.
Nu hij weer thuis is, is het harde werk voor hem en de ouders nog niet voorbij. Elke dag vechten we er tegen.
Tot daar een korte verklaring waarom deze blog zo levensloos is, van mijn kant dan toch.

Ikzelf ben ondertussen bezig met een groot project.

U kent wellicht de naaiclub wel die ik 3 jaar geleden startte. Schoten Stikt telt ondertussen zo'n 80 leden en twee-wekelijks stikken en tetteren we samen heel wat af.

En met diezelfde naaiclub organiseren we nu een evenement!

Schoten Stikt in't GROOT
dat is: 10 hippe webwinkels, 35 kraampjes met handmade stuff, 5 interessante workshops, lekker eten en gezond drinken, wat leuks voor de kinderen,...


Alle informatie en hoe je kan inschrijven voor de workshops lees je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...