dinsdag 15 mei 2012

In de nasleep van Van Katoen...

... maakte ik het super schattige peuterjurkje nog 2 keer.

Het rode kleedje maakte ik met kontflap omdat ik de eerste keer als ik iets maak altijd helemaal het patroon volg. Maar na afloop was ik toch niet zo wild van de kontflap.
Voor het tweede jurkje heb ik dan achteraan een simpele knoopjessluiting gemaakt.

En op twee van de vele babyborrels die wij de komende weken gaan doen, zullen deze jurkjes in de pakjes zitten.

Veel plezier er mee lieve meisjes!





16 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Ik heb het patroon ook liggen maar kom er maar niet aan toe om er mee bezig te gaan. De knoopjes van het rechter jurkje spreken mij ook meer aan dan de kontflap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ik ben er ook nog niet toe gekomen om het grote exemplaar te maken...
    Wat de kontflap betreft, voor zo'n ukje past dat nog wel, met die pamper eronder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi.
    Ik heb het patroon gekocht voor twee kindjes die gingen geboren worden, ondertussen kunnen ze al bijna stappen! Het zal dus ook een exemplaartje worden zonder kontflap, lijkt me ook iets simpeler.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk ! Vooral dat met de appeltjes vind ik schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik heb er ondertussen ook al een stuk of 4 gemaakt in allerlei versies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kleurencombinaties, het blijft een tof modelleke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk!!! Dat worden stralende peuters!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Ik ben blij dat ik dit patroontje nog snel besteld heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt! Ik ben ook nog van plan eentje te maken, de stof ligt al klaar. Gr Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben fan van de appeltjes, en als ik het zo zie vind ik het ook mooier zonder 'kontflap'.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt schattig! Daar gaan twee meisjes heel erg blij mee zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi. Wat een leuk modelletje leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou toch ook kiezen voor het model zonder kontflap hoor ;-)
    Jij hebt dat weer goed geregeld (en aangepast)!
    Er zullen weer babytjes (en hun mama) blij zijn met dit uniek stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Tinne, heb jouw blog nu pas "ontdekt". Bij deze kan ik bevestigen dat ons Sammeke straalt in haar appeljurkje! Ik bezorg je gauw een foto. Dikke kus en nog eens bedankt voor het schitterende cadeau! Een gelukkige mama.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...