zaterdag 20 augustus 2011

Het knuffelboek gaat naar...

Enkele weken geleden beloofde ik op 15 augustus het super leuke zwerfboek 'Knuffels maken' te verloten.


Jullie denken wellicht....
'waarom hebben we nog geen winnaar??'

Awel, ik ben er heel erg onverwacht enkele daagjes op uit getrokken met het gezinneke. Het was reuze gezellig, kijk maar:
we hadden ook een piraat mee! 
stenen smijten, een van de favoriete bezigheden van onze kids

de minigolfbanen hebben helaas afgezien met ons Nien

mmm lekker!
En nu over naar de orde van de dag. De onschuldige hand van mijne liefste trok MAAIKE uit het potje.

Maaike kan je me je adres laten weten? Dan stuur ik het boek gauw naar je op.

Aan alle anderen, laat je zeker niet tegen houden om zelf je eigen knuffels te ontwerpen. Het is superleuk!

Tot gauw!

Binnenkort plan ik een 'echte' give-away voor mijn 30e verjaardag en een paar leuke naaiprojectjes.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben er helemaal stil van. Heb nog nooit iets gewonnen en dan gelijk zoiets leuks met zo'n leuke "eis" erachter: dat ik het boek mag doorgeven.
    Ik mail je gauw!
    Tralalalaaa tralala, wat ben ik blij wat ben ik blij....... en over 2 weken krijg ik een tas met stofjes die mijn moeder her en der heeft losgepeuterd... tralalaaa tralalaaa dan kan ik gelijk aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd winnaar!

    wat heerlijk ook dat je een paar dagen bent weg gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...