dinsdag 26 april 2011

Zon, zee, strand en chocolade eieren

Het paasweekend is gepasseerd. Een drukke tijd voor mama's en kinderen. Paaseieren rapen bij moemoe, bij moeke en voke aan zee en tot slot nog eens thuis. Het was veel, maar heel gezellig.

Bij moeke en voke aan zee wilden we één nachtje blijven slapen, maar omdat het schitterend weer was werden het er 3. We hebben genoten van 2 volle dagen zon, strand, lekker eten,... Sep en Nien waren de koning te rijk. Varen met een boot op de zee, minigolf, ijsjes eten, basketten, kastelen bouwen,...

Sep in volle actie bij de bowling

Nientje knuffelt met moeke
Recht van de zee reden we dan naar moemoe in Zoersel. Daar waren de klokken ook geweest. De dag begon met rapen, rapen en nog eens rapen. Want de klokken hebben zich serieus laten gaan. Daarna een lekkere brunch, gaan rusten, spelen in de hof. Met de hele familie speelden we 'schipper mag ik over varen'. Het was een super toffe dag, zo mogen er nog vele volgen.

Eén, twee, drie,... GO

Een toffe bende
De laatste in de rij vonden we in de Salvialei! Nien had het na de eerste keer al helemaal door. Ze had er dan ook veel plezier in.

Thuis
Het paasweekend is meteen ook het einde van de paasvakantie.  De paasvakantie was heerlijk, tijd met man en kids. Maar op vlak van naaien was het niet echt een vruchtbare vakantie. Ik moet elke dag rusten voor mijn rug en de halve dag die ik wel had, was meestal voor de kinderen en voor de man. In huis gebeurden er tijdens mijn rust-pauzes bergen klusjes: schabben in de gang, tuin op orde, alle onkruid weg, plantepotten hangen, elektriciteit in de gang,... PLEZANT!

Tussendoor heb ik voor mezelf wel enkele labels gemaakt.


Ik gebruikte transferpapier en mijn eigen printer. Dit is echt heel gemakkelijk! En ik vind ze best leuk mijn labels. De handleiding zit bij het transferpapier als je het koopt.

Ik ben ook begonnen aan de boodschappentassen voor de volgende give-away die er komt zodra er 50 mensen creatinneling volgen. Fotootjes daarvan volgen later.

Tijdens de vakantie groeide ook het aantal ideetjes om nog te naaien enorm: zonnekapjes, tasjes, zakjes, een zak voor de schup, een tas voor de ligstoelen, jurkjes,... Gelukkig maar!

Tot heel gauw met een berichtje over een nieuwe creatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...