woensdag 16 november 2011

simpel, snel en schoon!

Ik hou het allermeest van naai projectjes met de 3 S'sen. Simpel, Snel, Schoon! 


Af en toe een hoogstaand, ingewikkeld project is goed voor uw ego en zelfvertrouwen, maar een SSS-projectje is een garantie voor 'instant happy feelingings'. En zeg nu zelf, wie wil dat nu niet?

Zondagmorgen ging papa met de kids zwemmen en kroop ik een uurtje achter mijn naaimachine.  Ik zag bij Mama Pluis  al twee keer een heel mooi broekje verschijnen. Haar dochtertje heeft een beetje hetzelfde figuur en leeftijd als Nien en omdat het zo'n leuk broekje was, werd dit mijn SSS-project van de dag.

We gebruikten deze tutorial.


Nien is gek op zakjes in haar kleren en daarom zette ik er vooraan een zakje op met een schattig tulpje.


Dit broekje is echt een aanrader!

5 opmerkingen:

  1. Wat een tof broekje! Heel leuk met die bloem-applicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit model staat jouw dochter ook prachtig! Leuk dat zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. t s toch een echt schoon kind hee ;-) leuk dat broekje! vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super....vandaar dat ik me zo gelukkig voel;-) !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SSSchoon, inderdaad! Dat wil ik nadoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...